AndroidEvim Forum Facebook Fan Page Twitter Official Page Youtube Official Page TR Dil En Dil
test

Toplam 2 Sayfadan 1. Sayfa 12 SonuncuSonuncu
Toplam 46 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.
Beğeni Ağacı1Beğeniler

Konu: Replika Telefon.

 
 
 
      
  1. #1
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Replika Telefon.

    Bildiğiniz Üzere Artık Telefonların 1. Sınıf Sahtesini Çıkarmaya Başladılar Bile.Dün Akşam Arkadaşımın Elinde Iphone 5 Replika Gördüm. İlk Gördüğümde Orjinal Sandım.Telefonu Alıp Kurcaladım , Tabi Replika Olduğunu Bilmiyordum. Tamami İle Aynı Yapmışlar . Telefon Özelliklerine Baktım Herşeyi Aynıydı 1 GB Ram 1.5 GHZ 16 GB Hafızası Vardı. Ve Orjinali Kadar Hızlıydı. Her Türlü Oyunu Oynadık (NFS Most Wanted Dahil ) Tam Orjinal Sanmıştım ki Birden Elim Yanlışlıkla Markete Elledi Ve Açılan Google Play Storeydi Çok Şaşırdım Arkadaşıma Fiyatını Sordum 350 TL Dedi.

    Bence Orjinaline 2000 TL Vermektense 350-400 TL ye Bu Telefonu Alırım. Sizin Düşünceleriniz Neler Replika Telefonlar Hakkında ? (Bi Tane Almayı Düşünüyorum
    )

  2. #2
    MaxiGamer
    GodLike* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    13-Mayıs-2009
    Nerden
    Kocaeli & İzmit
    Oyun
    Skalidor/Velestianın Ekibi
    Konular 
    19
    Mesajlar  
    2,845
    Edilen Teşekkür 
     232
     Alınan Teşekkür : 188
    R. Hali
    GodLike*'s: Cool

    Bende bir kere gördüm menü falana aynı ama detaylı olarak karıştırmak istiyorum şuanda glaxy s1 kullanıyorum satıp ondan almak isterim ama bulmak lazım

  3. #3
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı Armada* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende bir kere gördüm menü falana aynı ama detaylı olarak karıştırmak istiyorum şuanda glaxy s1 kullanıyorum satıp ondan almak isterim ama bulmak lazım
    Şu An Araştırıyorum Bende Sağlam Bişeyler Arıyorum Çünkü Bir Sürü I5 in Replikası Var Hepsinin Ayrı Ayrı Özellikleri Var . En İYisini Arıyorum

  4. #4
     
    MaxiGamer
    vMax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    05-Ağustos-2013
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    37
    Edilen Teşekkür 
     18
     Alınan Teşekkür : 13
    R. Hali
    vMax's: Agresif

    Dostum şöyle söylemiliyimki artık Replikalara eskisi gibi ezik gözüyle bakamayız. Brezilyanın ürettiği ve bizzat IPHONE markasını kendisinin patent yaptığı IPHONE v5 var müthiş telefon almadım ama incelemiştim yakından. Tamamiyle aynı hiç bi değişeni yok aynısı. Kamerasından tut işlemci hızına kadar. GPU hızı bile aynı tek farkı Android. Android ama ? Jelly Beam versiyonuna sahip Ve fiyatları genelde 400-800 TL arası olur ve sıfır kutusunda alibaba.express ile türkiyeye getirilir. Yardımcı olabilirim ben Çin'den bir çok ürün getiriyorum sunucu parçaları vs telefonlarda var orda. Marka vermek istemem yardımcı olmak amaçlı yazdım. Google "AliBaba" yaz çıkacaktır sitesi oradan telefonları inceleyebilirsin.

    Not: Telefonları gümrükten %200 rahat geçiriyorlar ve maliyetini 1$ gibi gösterip sorunsuzce evine ulaştırıyorlar ve kutu üzerine "Devlet Malıdır Özeldir" gibi birşey yapıştırıyorlarki o biçim anasını satıyım bana hep öyle geldiler. Tek kötü yanı kargo ücreti yok tamamda, 1 ay sürüyor :(

  5. #5
    MaxiGamer
    GodLike* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    13-Mayıs-2009
    Nerden
    Kocaeli & İzmit
    Oyun
    Skalidor/Velestianın Ekibi
    Konular 
    19
    Mesajlar  
    2,845
    Edilen Teşekkür 
     232
     Alınan Teşekkür : 188
    R. Hali
    GodLike*'s: Cool

    Biraz araştırdım bir site buldumda istanbul kapıda ödeme diyor diğer iller havale risk alamam (: kendi telefonumu satıp para eklicem sonuçta elden almak daha cazip geliyor (:

  6. #6
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı Armada* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz araştırdım bir site buldumda istanbul kapıda ödeme diyor diğer iller havale risk alamam (: kendi telefonumu satıp para eklicem sonuçta elden almak daha cazip geliyor (:
    Aynen Bende Kapıda Ödeme Olmazsa Almıyacağım

  7. #7
    HTC
     
    MaxiGamer
    HTC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    18-Şubat-2013
    Konular 
    26
    Mesajlar  
    30
    Edilen Teşekkür 
     9
     Alınan Teşekkür : 4

    general mobile descovery al keyfine bak genç

  8. #8
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı HTC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    general mobile descovery al keyfine bak genç
    Iphone 5 Alacam, Hava Atacaz Reis

  9. #9
    MaxiGamer
    GodLike* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    13-Mayıs-2009
    Nerden
    Kocaeli & İzmit
    Oyun
    Skalidor/Velestianın Ekibi
    Konular 
    19
    Mesajlar  
    2,845
    Edilen Teşekkür 
     232
     Alınan Teşekkür : 188
    R. Hali
    GodLike*'s: Cool

    Bulduğum sitedeki video
    Gizlenmiş içeriği görüntülemek için tıklayın

  10. #10
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı Armada* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bulduğum sitedeki video
    Gizlenmiş içeriği görüntülemek için tıklayın
    1 GB Ram Ve 1.2 GHZ 8 MP Kamera Altı Replikaları Alma . Dandik Çıkıyorlar Anroidi de 4.1 Veya Daha Üstü Olsun .

  11. #11
    MaxiGamer
    GodLike* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    13-Mayıs-2009
    Nerden
    Kocaeli & İzmit
    Oyun
    Skalidor/Velestianın Ekibi
    Konular 
    19
    Mesajlar  
    2,845
    Edilen Teşekkür 
     232
     Alınan Teşekkür : 188
    R. Hali
    GodLike*'s: Cool

    Dediğim gibi siteye pek güvenmiyorum elden bakıp alacağım

  12. #12
    MaxiGamer
    0rkun3fe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    21-Ekim-2012
    Nerden
    İzmir-Karşıyaka
    Oyun
    COD BlackOps2
    Konular 
    33
    Mesajlar  
    588
    Edilen Teşekkür 
     333
     Alınan Teşekkür : 30
    R. Hali
    0rkun3fe's: Busy

    çok kaliteli replikalarda var çok dandikleride

  13. #13
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Kaliteli Arıyoruz Zaten Dandiği Ne Yapacam

  14. #14
    V.i.P
    Cottonmouth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    14-Aralık-2011
    Nerden
    Bursa
    Konular 
    22
    Mesajlar  
    3,910
    Edilen Teşekkür 
     237
     Alınan Teşekkür : 685

    Ben aldım denemek için replika telefon s3. 200 tl'di yanlış hatırlamıyorsam. Kapıda ödeme vardı, bi deniyim 200 tl çok bişey değil diye düşündüm. Birde yanında şu çakma beats kulaklıklardan hediyesi vardı. Ben evde değilken gelmiş kargo. Babam açmış bakmış kulaklığın kutusunu görmüş, telefon kutusu sanmış ama parayı ödeyip kargoyu almış. Çakma 15 tl'lik kulaklıkla kalakaldım. Sonra satın aldığım yeri aradım, yanlışlık olmuş göndericez dediler, 2 hafta geçti ürün hala gelmedi. Tekrar aradım bikaç tehditten sonra adam gitti kargoya verdi, takip numarasını falan verdi. Baktım kargom geliyor. 3 gün sonra yaklaşık kargo elime geçti. Bembeyaz dandik bir kutu. Açtım içini, şekil olarak s3 ile alakası olmayan bir telefon. Yeni bir tasarım hatta. Piyasadaki hiçbir telefona benzemiyor. Android mi bi bakıym dedim, demez olaydım. Java kurulu telefonda. 1 Mb dahili hafıza. Sonra 3 gün sonra mesaj geldi. IMEI numarası kullanımdaymış, telefon kapatılacakmış. Gittim bi telefoncuya IMEI kırdırmaya. Adamla da muhabbetim vardı, anlattım durumu böyle böyle diye. Adam çıkardı bana bi telefon gösterdi, bendekinin aynısı. 30 TL dedi. Şok oldum haliyle Sonra çıkardı birinci sınıf replika s2. 180 TL dedi. Hikaye bu kadar Dikkatli olun yani

  15. #15
     
    MaxiGamer
    vMax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    05-Ağustos-2013
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    37
    Edilen Teşekkür 
     18
     Alınan Teşekkür : 13
    R. Hali
    vMax's: Agresif

    Alıntı vMax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum şöyle söylemiliyimki artık Replikalara eskisi gibi ezik gözüyle bakamayız. Brezilyanın ürettiği ve bizzat IPHONE markasını kendisinin patent yaptığı IPHONE v5 var müthiş telefon almadım ama incelemiştim yakından. Tamamiyle aynı hiç bi değişeni yok aynısı. Kamerasından tut işlemci hızına kadar. GPU hızı bile aynı tek farkı Android. Android ama ? Jelly Beam versiyonuna sahip Ve fiyatları genelde 400-800 TL arası olur ve sıfır kutusunda alibaba.express ile türkiyeye getirilir. Yardımcı olabilirim ben Çin'den bir çok ürün getiriyorum sunucu parçaları vs telefonlarda var orda. Marka vermek istemem yardımcı olmak amaçlı yazdım. Google "AliBaba" yaz çıkacaktır sitesi oradan telefonları inceleyebilirsin.

    Not: Telefonları gümrükten %200 rahat geçiriyorlar ve maliyetini 1$ gibi gösterip sorunsuzce evine ulaştırıyorlar ve kutu üzerine "Devlet Malıdır Özeldir" gibi birşey yapıştırıyorlarki o biçim anasını satıyım bana hep öyle geldiler. Tek kötü yanı kargo ücreti yok tamamda, 1 ay sürüyor :(

    Yorumumu inceleyin yeter beyler.

  16. #16
    MaxiGamer
    GodLike* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    13-Mayıs-2009
    Nerden
    Kocaeli & İzmit
    Oyun
    Skalidor/Velestianın Ekibi
    Konular 
    19
    Mesajlar  
    2,845
    Edilen Teşekkür 
     232
     Alınan Teşekkür : 188
    R. Hali
    GodLike*'s: Cool

    Alıntı Cottonmouth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aldım denemek için replika telefon s3. 200 tl'di yanlış hatırlamıyorsam. Kapıda ödeme vardı, bi deniyim 200 tl çok bişey değil diye düşündüm. Birde yanında şu çakma beats kulaklıklardan hediyesi vardı. Ben evde değilken gelmiş kargo. Babam açmış bakmış kulaklığın kutusunu görmüş, telefon kutusu sanmış ama parayı ödeyip kargoyu almış. Çakma 15 tl'lik kulaklıkla kalakaldım. Sonra satın aldığım yeri aradım, yanlışlık olmuş göndericez dediler, 2 hafta geçti ürün hala gelmedi. Tekrar aradım bikaç tehditten sonra adam gitti kargoya verdi, takip numarasını falan verdi. Baktım kargom geliyor. 3 gün sonra yaklaşık kargo elime geçti. Bembeyaz dandik bir kutu. Açtım içini, şekil olarak s3 ile alakası olmayan bir telefon. Yeni bir tasarım hatta. Piyasadaki hiçbir telefona benzemiyor. Android mi bi bakıym dedim, demez olaydım. Java kurulu telefonda. 1 Mb dahili hafıza. Sonra 3 gün sonra mesaj geldi. IMEI numarası kullanımdaymış, telefon kapatılacakmış. Gittim bi telefoncuya IMEI kırdırmaya. Adamla da muhabbetim vardı, anlattım durumu böyle böyle diye. Adam çıkardı bana bi telefon gösterdi, bendekinin aynısı. 30 TL dedi. Şok oldum haliyle Sonra çıkardı birinci sınıf replika s2. 180 TL dedi. Hikaye bu kadar Dikkatli olun yani
    Ben seyyar telefoncuda gördüm iphone 5 hatta biraz kurcaladım fark göremedım java da değildi ama kamerasına falan bakamadım

  17. #17
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı Cottonmouth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben aldım denemek için replika telefon s3. 200 tl'di yanlış hatırlamıyorsam. Kapıda ödeme vardı, bi deniyim 200 tl çok bişey değil diye düşündüm. Birde yanında şu çakma beats kulaklıklardan hediyesi vardı. Ben evde değilken gelmiş kargo. Babam açmış bakmış kulaklığın kutusunu görmüş, telefon kutusu sanmış ama parayı ödeyip kargoyu almış. Çakma 15 tl'lik kulaklıkla kalakaldım. Sonra satın aldığım yeri aradım, yanlışlık olmuş göndericez dediler, 2 hafta geçti ürün hala gelmedi. Tekrar aradım bikaç tehditten sonra adam gitti kargoya verdi, takip numarasını falan verdi. Baktım kargom geliyor. 3 gün sonra yaklaşık kargo elime geçti. Bembeyaz dandik bir kutu. Açtım içini, şekil olarak s3 ile alakası olmayan bir telefon. Yeni bir tasarım hatta. Piyasadaki hiçbir telefona benzemiyor. Android mi bi bakıym dedim, demez olaydım. Java kurulu telefonda. 1 Mb dahili hafıza. Sonra 3 gün sonra mesaj geldi. IMEI numarası kullanımdaymış, telefon kapatılacakmış. Gittim bi telefoncuya IMEI kırdırmaya. Adamla da muhabbetim vardı, anlattım durumu böyle böyle diye. Adam çıkardı bana bi telefon gösterdi, bendekinin aynısı. 30 TL dedi. Şok oldum haliyle Sonra çıkardı birinci sınıf replika s2. 180 TL dedi. Hikaye bu kadar Dikkatli olun yani
    Reis Seni Kazıklamışlar Herkes Alıyor Artık Öyle Şeyler Kalmadı En Kötüsü Bile Android + Kapasitif Ekranlı Yani

  18. #18
    V.i.P
    Cottonmouth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    14-Aralık-2011
    Nerden
    Bursa
    Konular 
    22
    Mesajlar  
    3,910
    Edilen Teşekkür 
     237
     Alınan Teşekkür : 685

    Alıntı sercan1297 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Reis Seni Kazıklamışlar Herkes Alıyor Artık Öyle Şeyler Kalmadı En Kötüsü Bile Android + Kapasitif Ekranlı Yani
    Kazıklamışlar mı ? Nasıl ya, ciddi olamazsın. Bende diyorum sitede orjinal s3 ile aynı özellikler varken elime gelen neden javaydı. Demek kazık yemişim ondanmış.

    Saçmalama farkındayım kazıklandığımın işte yazma amacım dikkat edin her siteden almayın demek istiyorum. Veya alıyorsanız da böyle bişeye hazır olun.

  19. #19
     
    ~`£ My Live £`~
    Kerek46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    27-Şubat-2012
    Nerden
    Kahramanmaraş
    Konular 
    82
    Mesajlar  
    440
    Edilen Teşekkür 
     119
     Alınan Teşekkür : 41
    R. Hali
    Kerek46's: Crappy

    Sar değeri 3-4 katı oluyor.Fazla para verin sar değeri düşük telefon alın.

  20. #20
     
    MaxiGamer
    Arkanoid Champion, SAM Site Champion
    Saint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    26-Nisan-2009
    Nerden
    İstanbul
    Konular 
    382
    Mesajlar  
    3,947
    Edilen Teşekkür 
     635
     Alınan Teşekkür : 581
    R. Hali
    Saint's: Cool

    Alıntı Cottonmouth Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Kazıklamışlar mı ? Nasıl ya, ciddi olamazsın. Bende diyorum sitede orjinal s3 ile aynı özellikler varken elime gelen neden javaydı. Demek kazık yemişim ondanmış.

    Saçmalama farkındayım kazıklandığımın işte yazma amacım dikkat edin her siteden almayın demek istiyorum. Veya alıyorsanız da böyle bişeye hazır olun.
    şu yoruma katılıyorum + birşey eklemek istiyorum çokta dayanıksız oluyor bu telefonlar bizim arkadaştada vardı telefon durmadan reset vs atıyor anca 2 hafta kullanabildi.

  21. #21
     
    Genel Görevli
    Gravity - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    14-Nisan-2010
    Nerden
    Kocaeli / İzmit
    Oyun
    Jungle Heat
    Konular 
    188
    Mesajlar  
    2,993
    Edilen Teşekkür 
     291
     Alınan Teşekkür : 1,069
    R. Hali
    Gravity's: HaHa

    İphone 3'ler yeni çıktığında bir replikasını biraz inceleme fırsatım olmuştu daha menüsüne girdğimde anlamıştım replika olduğunu aynı şekilde blackberry gördüm yakın zamanda onunda kamerasını açtığımda replika olduğu çok belli oluyordu.

    Sizin bahsettikleriniz hangileri bilmiyorum ben hiç kaliteli replikaya denk gelmedim.

  22. #22
    MaxiGamer
    Kamufle_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    29-Ağustos-2011
    Nerden
    Amasya
    Konular 
    30
    Mesajlar  
    2,610
    Edilen Teşekkür 
     269
     Alınan Teşekkür : 265
    R. Hali
    Kamufle_'s: Melek

    350TL'yi çöpe atmaya meraklıysan devam et ve al

  23. #23
     
    MaxiGamer
    ZACA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Eylül-2011
    Nerden
    Kastamonu
    Oyun
    Mount and Blade
    Konular 
    228
    Mesajlar  
    4,869
    Edilen Teşekkür 
     1,947
     Alınan Teşekkür : 932
    R. Hali
    ZACA's: Cheerful

    Bende arıyorum replika s3 , s4 veya note2. Şuana kadar birkaç site buldum 500 tl üzerinde fakat 1. sınıf araştırmaya devam ediyorum .

  24. Aşağıdaki Üye(ler) Bu Güzel Mesajınız İçin Size Teşekkür Etti


  25. #24
    MaxiGamer
    sercan1297 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Temmuz-2009
    Nerden
    Düştüm Buraya
    Konular 
    9
    Mesajlar  
    886
    Edilen Teşekkür 
     128
     Alınan Teşekkür : 57
    R. Hali
    sercan1297's: Yeehaw

    Alıntı ZACA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende arıyorum replika s3 , s4 veya note2. Şuana kadar birkaç site buldum 500 tl üzerinde fakat 1. sınıf araştırmaya devam ediyorum .
    Bende Arıyorum IPhone5 Bulursan PM AT

  26. #25
     
    MaxiGamer
    ZACA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Eylül-2011
    Nerden
    Kastamonu
    Oyun
    Mount and Blade
    Konular 
    228
    Mesajlar  
    4,869
    Edilen Teşekkür 
     1,947
     Alınan Teşekkür : 932
    R. Hali
    ZACA's: Cheerful

    Alıntı sercan1297 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Arıyorum IPhone5 Bulursan PM AT
    Iphonelerin replikalarından alma , Samsunglara göre daha kötü birde desteği yaygın değil.

Bu Konu İçin Etiketler