AndroidEvim Forum Facebook Fan Page Twitter Official Page Youtube Official Page TR Dil En Dil
test

Toplam 3 Sayfadan 1. Sayfa 123 SonuncuSonuncu
Toplam 65 sonuçtan 1 ile 25 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: [Rehber] Baron/Count - Senior General/Chief General Görevleri Nasıl Yapılır?

 
 
 
      
  1. #1
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    [Rehber] Baron/Count - Senior General/Chief General Görevleri Nasıl Yapılır?


    Evet arkadaşlar son zamanlarda Çoğu kişi Bu görevleri merak etmeye başladı ve nasıl yapıldığına da
    tabiki ama çoğu kişi bu konuda bilgisiz yardım edeyim dedim
    Rehberimze başlıyoruz böylelikle ..

    Öncelikle bizim Baron veya Senior General Görevlerinizi yapmamız gerek
    ve bunların da yapılması için 2.Düzey Holy Water Temple
    Yani Holy Water Temple(Intermediate)'nin açık olması gerekir
    Bunu açmak için yapılması gerekenlerle başlıyorum öncelikle..



    HOLY WATER TEMPLE(Intermediate) Görevleri:

    Bunun için Evil god of the Century'nin %80'lik bir kısmı(Osiris'i kesme görevine kadar olanın) bitmesi gerekiyor.

    1.Görev:Questionable Sacrifice
    Yapılacaklar:Uneg'lerden 50Tane poşet toplamak.(veya kesmek)
    NPC:Viceroy Senmute [Mısır Valisi]
    Not:110lv iseniz Mavi olarak gözürük kolay bulursunuz.

    2.Görev:Artifacts for the Ritual
    Yapılacaklarand Raider'lardan 50Tane Poşet toplamak(veya kesmek)
    NPC: Doctor Renenutet

    3.Görevon's Protest
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC:Finance Officer Maneto

    4.Görev:Ritual Interrupted
    Yapılacaklar:Uneg, Sand Raider 2Mobdan 50şer poşet toplamak.(veya kesmek)
    NPC:Finance Officer Maneto

    5.Görev:Missing High Priest 1
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC:Viceroy Senmute

    6.Görev:Missing High Priest 2
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC: Doctor Renenutet

    7.Görev:Berenice's Trace
    Yapılacaklar: Kumsaldaki Tathen(102lv)[Namı diğer 102lv Cakji'ler) 1 Görev itemi toplamak.
    NPC:Finance Officer Maneto

    8.Görev:Tragic Report 1
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC:Finance Officer Maneto

    9.Görev:Tragic Report 2
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC: Doctor Renenutet

    10.Görevremonition
    Yapılacaklar:Konuşma görevidir.
    NPC:Finance Officer Maneto

    11.Görev:A Strange Rumor
    Yapılacaklar:Konuşma görevidir.
    NPC:Viceroy Senmute

    12.Görev:The Truth behind the Rumor 1
    Yapılacaklar: Dark Khepri, Desert Bug moblarından 50şer Poşet toplamak.
    NPC: Doctor Renenutet

    13.Görev:The Truth behind the Rumor 2
    Yapılacaklar: Dark Sandman, Blood Sandman, Blood Hyena moblarından 50şer poşet toplamak.
    NPC: Doctor Renenutet

    14.Görev:The Truth behind the Rumor 3
    Yapılacaklar:Ure'uth, Mehen, Aker moblarından 50şer poşet toplamak.
    NPC: Doctor Renenutet

    15.Görev:Mentuhotep's Recklessness
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC: Doctor Renenutet

    16.Görevrove Yourself
    Yapılacaklar:Apis'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    17.Görev:Heart of the Matter 1
    Yapılacaklarphinx'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    18.Görev:Heart of the Matter 2
    Yapılacaklarekhmet'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    19.Görev:Heart of the Matter 3
    Yapılacaklar:Nephthys'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    20.Görev:Heart of the Matter 4
    Yapılacaklar:Horus'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    21.Görev:Heart of the Matter 5
    Yapılacaklar:Osiris'i kesmelisiniz(Party'deki başka biri kesse de olur size yazması gerekmez ama partyden olması gerekir)
    NPC:Viceroy Senmute

    22.Görev:News of Ambushed Caravan
    Yapılacaklar:Konuşma Görevidir.
    NPC:Viceroy Senmute

    Bilgilendirme Kutusu
    22.Görevin sonunda 2.Düzey Temple açılmış oluyor ve böylece Baron görevine başlayabilirsiniz.
    Premiumsuz Günde 2Giriş.
    Premium ile Günde 5Giriş hakkınız oluyor bu cavelerde bildiğiniz gibi (Premium önerilir ).
    Küçük bir not olarak HER MOB'Dan Toplama görevlerinde POŞET Düşüyor.



    Baron Görevi: - Senior General Görevi:

    Gizlenmiş içeriği görüntülemek için tıklayın
    1.Görev:
    Avrupalı oyuncular için general ratchel den görevi alarak göreve başliyoruz.(Resimdeki NPC)( CHN için General Sonhyeon)



    Görevi aldıktan sonra Alexandriaya geçip mısır valisiyle konuşuyoruz.



    2. Görev:
    Vali bizi doktora gönderecek ve son görev hariç tüm görevleri bu npcden alacağız.



    3. Görev:
    Bu görevi doktordan alıyoruz. Temple (orta seviye) gidip 100 tane lighting khepri yada demon bug kesip 100 tane poşet topluyoruz.Bu yaratıklar elite olup çok fazla dmg atmaktadırlar. Dikkatli olun

    Bu arada Lighting Khepri ve Demon Bug mobları şunlardır ;

    Lighting Khepri



    Demon Bug



    4. Görev:
    Doktordan görevi aldıktan sonra tekrar templeye gidiyoruz. Bu sefer Mhont yada Keisaslardan 100 tane poşet toplayacağız.

    Keisas Mobu




    Mhont Mobu




    5.Görev:
    Doktordan görevi aldıktan sonra templeye gidiyoruz. Bu sefer Heronlardan 100 tane poşet toplayacağız.

    Heron Mobu



    6. Görev:
    Doktordan görevi aldıktan sonra tekrar templeye gidiyoruz. Bu sefer Telbasta veya Bastet kesip 100 tane poşet toplamak. Dikkat edin 10k civarında dmg vuruyorlar.

    Telbasta Mobu



    Bastet Mobu




    7. Görev:
    Doktordan görevi aldıktan sonra templeye gidiyoruz. Bu sefer Sand Hyena yada Chief Hyena kesip 100 poşet topluyoruz.



    8. Görev:
    Doktordan görevi aldıktan sonra templeye gidiyoruz. Bu sefer Osirisin odasındaki mumyalardan kesip 100 tane poşet toplayacağız.



    9. Görev:
    Bu görev en zor olanı , Templeye gidiyoruz ve 50 tane unique kalbi topluyoruz. Sağlam bir partye girip bu görevi yapabilirsiniz. Ancak templeye 24 saatte 2 kere girebiliriz. Bu görevin sıkıntılı tarafıda budur. Premium plusla bu hak 5 e çıkar. 5 kere girip 25 unique kalbi toplarsınız ve görev 2 günde biter.

    10. Görev:
    Doktor bizi General Ratchele gönderiyor ve Baron rütbemize kavuşuyoruz.
    CHN için ise:
    Doktor bizi General Sonhyeona gönderiyor ve Senior General rütbemize kavuşuyoruz.


    105Lv Baron - Senior General Görevi Alıntıdır.
    Firework'e Teşşekür ediyorum Konusundan aldım


    Count Görevi: - Chief General Görevi:


    Gizlenmiş içeriği görüntülemek için tıklayın



    Görevi Nereden Alacaksın?






    Görev'de Nasıl İlerleyeceğim?




















    11L0v Count - Chief General Görevi Alıntıdır.
    Ichy'e Teşşekür ediyorum Konusundan aldım
    Konu Go Pro tarafından (11-Kasım-2011 Saat 17:09 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    MaxiGamer
    HoldOnGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Ağustos-2011
    Nerden
    Istanbul
    Oyun
    League Of Legends
    Konular 
    34
    Mesajlar  
    640
    Edilen Teşekkür 
     22
     Alınan Teşekkür : 47
    R. Hali
    HoldOnGhost's: Curmudgeon

    yapalımmı Baron'u ?

  3. #3
    MaxiGamer
    Aristotales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    08-Nisan-2011
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    320
    Edilen Teşekkür 
     27
     Alınan Teşekkür : 26

    Teşekkürler bu yararlı konu için

  4. #4
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı Summer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapalımmı Baron'u ?
    Ben şahsen en son görevdeyim 50 Kalp toplama görevinde. Premium var en kısa sürede bitiricem 1 Arkadaş daha var onunla birlikte yapıyoruz bitmek üzere yani

  5. #5
    MaxiGamer
    HoldOnGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Ağustos-2011
    Nerden
    Istanbul
    Oyun
    League Of Legends
    Konular 
    34
    Mesajlar  
    640
    Edilen Teşekkür 
     22
     Alınan Teşekkür : 47
    R. Hali
    HoldOnGhost's: Curmudgeon

    Alıntı pandorabox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bu yararlı konu için
    post kasmayalım orda teşekkür butonu var.


    ----------

    Alıntı *Pyro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Ben şahsen en son görevdeyim 50 Kalp toplama görevinde. Premium var en kısa sürede bitiricem 1 Arkadaş daha var onunla birlikte yapıyoruz bitmek üzere yani
    hadi yaa bende pearl çekicem şimdi dressleri felan satmıştım pre+dress+hat+acc+glo alıcam yardım edebilirmisin? GrimReaperZ <3

  6. #6
    Atıldı
    Light Yagami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    21-Mayıs-2009
    Nerden
    İstanbul
    Konular 
    139
    Mesajlar  
    5,218
    Edilen Teşekkür 
     538
     Alınan Teşekkür : 572
    R. Hali
    Light Yagami's: Cool

    Çok uzun bir görev yapacaklara kolay gelsin premiumsuz yapmak tam bir ölüm

  7. #7
    MaxiGamer
    hitman480 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Şubat-2010
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    207
    Edilen Teşekkür 
     24
     Alınan Teşekkür : 15
    R. Hali
    hitman480's: Depressed

    Sagol. Kardeş oldukça açıklayıcı olmuş eyw. Bize yok dedi bi dünya millet uğraşmadık :( Bende diyorum içimden tüpleri koyan adam görevlerinide koyar ama millet yok deyince uğraşmadıydık

  8. #8
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı Summer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    post kasmayalım orda teşekkür butonu var.

    ----------

    hadi yaa bende pearl çekicem şimdi dressleri felan satmıştım pre+dress+hat+acc+glo alıcam yardım edebilirmisin? GrimReaperZ <3
    Sen cave'yi aç da gerisi kolay

  9. #9
    MaxiGamer
    hitman480 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Şubat-2010
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    207
    Edilen Teşekkür 
     24
     Alınan Teşekkür : 15
    R. Hali
    hitman480's: Depressed

    kardeşim ben 120 silklik preden bastım oda 5 giriş hakkı sağlıyor mu?

  10. #10
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı hitman480 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sagol. Kardeş oldukça açıklayıcı olmuş eyw. Bize yok dedi bi dünya millet uğraşmadık :( Bende diyorum içimden tüpleri koyan adam görevlerinide koyar ama millet yok deyince uğraşmadıydık
    Herkes böyle düşünüyor bende dedim yeter artık uleyyn konuyu çoktan açıkaktım hep üşendim ya server check ondan zaman oldu yaptım konuyu yoksaa ohoo


    Alıntı hitman480 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim ben 120 silklik preden bastım oda 5 giriş hakkı sağlıyor mu?
    Sağlaması gerekir. Denemen lazım emin değilim ama sağlıyor sanırım. 5sağlamassa 4 sağlar yani.

  11. #11
    MaxiGamer
    hitman480 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Şubat-2010
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    207
    Edilen Teşekkür 
     24
     Alınan Teşekkür : 15
    R. Hali
    hitman480's: Depressed

    Alıntı *Pyro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Herkes böyle düşünüyor bende dedim yeter artık uleyyn konuyu çoktan açıkaktım hep üşendim ya server check ondan zaman oldu yaptım konuyu yoksaa ohoo





    Sağlaması gerekir. Denemen lazım emin değilim ama sağlıyor sanırım. 5sağlamassa 4 sağlar yani.
    keşke açsaydın bea ne güzel bende başlamış vede baya bi ilerlemiş olurdum olsun ama geç olması hiç olmamasından iyidir

  12. #12
    MaxiGamer
    Bleedin'Wound - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    14-Aralık-2009
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    1,198
    Edilen Teşekkür 
     185
     Alınan Teşekkür : 52
    R. Hali
    Bleedin'Wound's: Cheerful

    Alıntı *Pyro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Ben şahsen en son görevdeyim 50 Kalp toplama görevinde. Premium var en kısa sürede bitiricem 1 Arkadaş daha var onunla birlikte yapıyoruz bitmek üzere yani
    Başka arkadaş kim? Berke mi şaka maka insan bizide bekler En kısa zamanda Baron olursun inş.
    i7
    GrimReaperZ <3

  13. #13
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı hitman480 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    keşke açsaydın bea ne güzel bende başlamış vede baya bi ilerlemiş olurdum olsun ama geç olması hiç olmamasından iyidir
    Ne fark eder Serverde o Cave'nin açık olduğu en fazla 5 Kişi vardır

    Count Görevi de yapıcaz da ona full party lazım işte o yüzden açtım konuyu baron çoğalsın serverde count olalım diye Count çok zor çoook

  14. #14
    MaxiGamer
    "...Gripin..." - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Haziran-2009
    Nerden
    Yozgat
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    257
    Edilen Teşekkür 
     7
     Alınan Teşekkür : 16
    R. Hali
    &quot;...Gripin...&quot;'s: Hallucinating

    hepsini anladımda 1. görevde nerden görevi alıp poşet toplucam biraz yardım etseniz

  15. #15
     
    MaxiGamer
    D34R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    26-Temmuz-2009
    Nerden
    izmit,gölcük
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    130
    Edilen Teşekkür 
     10
     Alınan Teşekkür : 12
    R. Hali
    D34R's: Cannaebearsed

    acıklama için saolda ben buna baslarsam warya ne olucanı ben bıle kestıremıyorum düşün

  16. #16
    MaxiGamer
    X_RAKiPSiZ_X - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    30-Nisan-2009
    Nerden
    Muğla/Datça
    Konular 
    2
    Mesajlar  
    878
    Edilen Teşekkür 
     432
     Alınan Teşekkür : 11
    R. Hali
    X_RAKiPSiZ_X's: Melted

    konu çok güzel olmuş. Eline sağlık. Oyun bi açılsa görevleri yapacağızda öğleden beri kapalı. Ne zaman açılır acaba bi bilgisi olan var mı arkadaşlar.bu aksam açılmayacaksa boşa beklemeyelim

  17. #17
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı "...Gripin..." Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsini anladımda 1. görevde nerden görevi alıp poşet toplucam biraz yardım etseniz
    Herşey gayet açık bence gerisini de siz bulun orda yazıo gerekenkler

  18. #18
    MaxiGamer
    "...Gripin..." - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    02-Haziran-2009
    Nerden
    Yozgat
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    257
    Edilen Teşekkür 
     7
     Alınan Teşekkür : 16
    R. Hali
    &quot;...Gripin...&quot;'s: Hallucinating

    22.görevin sonunda boronmu olcam server açılsa başlıcam

  19. #19
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı "...Gripin..." Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    22.görevin sonunda boronmu olcam server açılsa başlıcam
    Konuyu tam olarak okursan anlarsın neler olucagını 2.caveyi açıyorsun o bitince

  20. #20
    MaxiGamer
    HoldOnGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    01-Ağustos-2011
    Nerden
    Istanbul
    Oyun
    League Of Legends
    Konular 
    34
    Mesajlar  
    640
    Edilen Teşekkür 
     22
     Alınan Teşekkür : 47
    R. Hali
    HoldOnGhost's: Curmudgeon

    ya offf boşversenize Baronet ten devam edin

  21. #21
    MaxiGamer
    AshleyGreene - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    09-Kasım-2011
    Nerden
    İzmir
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    58
    Edilen Teşekkür 
     10
     Alınan Teşekkür : 7
    R. Hali
    AshleyGreene's: Melek

    Teşekkürler çok iyi anlatmışsın kardeşim

  22. #22
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı Summer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya offf boşversenize Baronet ten devam edin
    ne fark etcek dimi ya bi 2harf sonuçta 'et' ha bide 3saniye uzun zerk var 3saniye zerk az bişi değil 3saniyede 3skil atarım ben hele bide crit of of görev herşeye değer yani

    Alıntı AshleyGreene Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler çok iyi anlatmışsın kardeşim
    Birşey değil

  23. #23
    MaxiGamer
    Aristotales - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    08-Nisan-2011
    Konular 
    0
    Mesajlar  
    320
    Edilen Teşekkür 
     27
     Alınan Teşekkür : 26

    Server açılsın da hemen başlayayım bu göreve. Acaba Pre Silver kaç kere girmemizi sağlıyor ? (Pre Silver=En ucuzu

  24. #24
     
    Çeviri Takımı
    Go Pro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    04-Şubat-2011
    Nerden
    Istanbul
    Konular 
    35
    Mesajlar  
    1,520
    Edilen Teşekkür 
     77
     Alınan Teşekkür : 150
    R. Hali
    Go Pro's: Inspired

    Alıntı pandorabox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Server açılsın da hemen başlayayım bu göreve. Acaba Pre Silver kaç kere girmemizi sağlıyor ? (Pre Silver=En ucuzu
    Premium ile 5defa hak veriyor . türü fark etmiyor diye biliyorum black pearlde . cavede kalma süresi 6-10saat arası değişiyor. ama belki 4giriş hakkı da olabilir silverde emin değilim ama hertürlü avantaj var

  25. #25
     
    Atıldı
    IBayMuI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    K. Tarihi
    06-Haziran-2009
    Nerden
    DÜNYA
    Konular 
    4
    Mesajlar  
    2,965
    Edilen Teşekkür 
     162
     Alınan Teşekkür : 158
    R. Hali
    IBayMuI's: Dead

    Şimdi Bu Görevleri Yapınca Ne Gibi Yararı Oluyor Sadece Rütbe'mi Değişiyor Yoksa Zerk Falan Daha Yavaş Bitiyor Ve Zerk Daha Hızlımı Doluyor?Ona Göre Yapmayı Düşünüyorum...